'Usah menegakkan benang yang basah'

Written by pahlawan_kuda 0 comments Posted in:


1. Menurut satu kajian antarabangsa,benang yg basah, habis tinggi dapat tegak dalam 5-6 inci sahaja...

2. Nampaknya BN tidak mengerti hukum dunia ini. Apa mungkin manusia di alam ini menerima hukum-hakam kezaliman.. sedangkan ayat al-Quran sendiri terang2 telah memberi amaran kepada manusia, "Janganlah kamu cenderung kepada kezaliman, nanti dirimu akan disambar api Neraka..."

3. Manusia fitrahnya cenderung kepada keamanan dan bencikan kezaliman. sukakan tempat yg selesa dan tak suka kepada api. Jd, brang sesiapa yg melakukan kezaliman, kehidupan mereka ibarat menuju kepada api neraka, bkn shj diakhirat, tetapi di dunia ini lg.

4. Tidak ada istilah yg mampu diungkapkan atas keputusan yg dibuat oleh KL High Court apabila mengisytiharkan bahawa MB sebenar Perak yg SAH adalah YAB Dato' Ir Nizar, melainkan Alhamdulillah... ALLAH mengkabulkan doa2 golongan yg ditindas.

5. Disini ana bukan nak komen ape2 ttg keputusan yg penuh kontroversi itu, tp hanya nak ucapkan TAHNIAH buat PR yg telah sekian lama berjuang bagi menegakkan kebenaran dan keadilan di negara ini. Smoga pembubaran DUN nanti mdapat perkenan Sultan dan di situ, kita benamkan Kezaliman dan Keangkuhan BN!!!

SEMOGA ISLAM TERUS MENDAPAT KEMENANGAN DEMI KEMENANGAN, SEBAGAI PELENGKAP BAHAWA DUNIA INI KIAN TIBA KE PENGHUJUNGNYA...
ALLAHUAKBAR!!!

0 comments: